przykładowe rodzaje reklamy bannerowej
Billboard
Inaczej banner główny, to forma reklamy umieszczana zazwyczaj u góry strony głównej i podstron, widoczna jako pierwsza dla użytkownika. Oferuje prostokątny format o różnych wymiarach i po kliknięciu przekierowuje użytkownika na inną stronę witryny.
POP-uP
Forma reklamy internetowej, która pojawia się w nowym, oddzielnym oknie, stanowiąc odmianę banneru reklamowego. Ze względu na automatyczne wyświetlanie i brak kontroli użytkownika nad uruchomieniem, jest to jedna z najmniej lubianych form reklamy online, dostępna w różnych rozmiarach.
pop-under
Forma reklamy internetowej, która pojawia się tuż pod głównym oknem przeglądarki, w przeciwieństwie do Pop-Up. Mimo zamknięcia strony, pozostaje aktywna na ekranie, dostępna w różnych rozmiarach, nieograniczona maksymalną wielkością.
skyscraper
Powszechnie zwany "drapaczem chmur," to forma reklamy bannerowej, zazwyczaj charakteryzująca się wąskim i wysokim formatem, umieszczanym z reguły po prawej stronie witryny. Ten układ ma na celu przedłużenie czasu ekspozycji reklamy na ekranie użytkownika.
Rectangle
Forma reklamy internetowej charakteryzująca się prostokątnym formatem. Często umieszczany wewnątrz długich artykułów, cechuje się dłuższym czasem wyświetlania na ekranie użytkownika, przyciągając uwagę poprzez umiejscowienie w obszarze ciekawej treści.
scroll banner
Inaczej banner pływający, to uciążliwa reklama online, która nieustannie przesuwa się w dół lub w górę ekranu w zależności od interakcji użytkownika, zachęcając do kliknięcia. Chociaż można go zamknąć, klikając "X," może to być utrudnione z powodu ciągłego ruchu w trakcie przewijania strony.
interstitial
Reklama, która pojawia się jako krótka animacja trwająca 10 sekund na całym ekranie. Aby ją zamknąć, wystarczy kliknąć wyraźny przycisk X.
watermark
Inaczej tapeta reklamowa, to interesująca forma reklamy online, która stanowi tło w formie tapety na stronie internetowej. Może prezentować oferty innych stron lub być odnośnikiem do konkursów, a jej zaletą jest subtelność, dając użytkownikom swobodę wyboru, czy chcą ją zobaczyć, czy też pominąć.
Niezależnie od rodzaju reklamy możemy podzielić
Bannery ze względu na typ komunikacji
Bannery produktowe
cykliczne
Bannery produktowe
reklamowe
Bannery produktowe
informacyjne
Bannery produktowe
promocyjne
Bannery dedykowane
tematyczne
Bannery promujące
artykuły
Bannery
w treści artykułów
Projektowanie
banner master od 360 zł (netto)
3 tury poprawek w cenie
dedykowany projekt graficzny
zdjęcia premium
Kolorystyka i Branding
Dobrze dobrana kolorystyka, która jest kluczowa dla identyfikacji marki oraz spójna stylistyka, która odzwierciedla styl marki i buduje rozpoznawalność.
Zoptymalizowana Grafika
Zastosowanie skompresowanych zdjęć, ilustracji czy grafik wektorowych, które pomagają w efektywnym komunikowaniu treści.
Typografia
Dobór odpowiednich fontów, które czynią stronę czytelną i dopasowana do charakteru marki.
Minimalistyczny Design
Czyste linie prostota w układzie elementów i czytelność grafik, które sprawiają, że strona jest atrakcyjna i łatwa w odbiorze.
Czas potrzebny na realizację 1 banneru + 3 reformatów to ok. 4 - 6h.
Zainwestuj w rozwój swojego biznesu!
VALOR studio jest gotowe dostarczyć Ci narzędzi do osiągnięcia sukcesu online!
Kluczowym krokiem jest zadbanie o jego dynamiczny rozwój. Nasze usługi dodatkowe i atrakcyjne abonamenty to gwarancja, że Twoja firma ewoluuje wraz z bieżącymi trendami i potrzebami biznesowymi.
Opcje dodatkowe:
szeroki zakres usług projektowania graficznego:
projekt i realizacja produktowej strony internetowej
logo / identyfikacja wizualna
prezentacje ofertowe
Product Images (zdjęcia produktowe)
Secondary Images (galeria informacyjna)
Rich content (wzbogacone treści produktowe)
usługi abonamentowe wspierające funkcjonowanie marki:
marketing newsletter
tworzenie treści na Social Media
materiały marketingowe
abonamenty
Uwolnij pełen potencjał swojej marki dzięki elastycznym abonamentom VALOR studio i zainwestuj w kreatywność, która wyróżni Cię na tle konkurencji! Wykupując abonament na usługi graficzne, zyskasz nie tylko dostęp do profesjonalnych projektów, ale także gwarancję ciągłego wsparcia w kreowaniu spójnego wizerunku marki.
Abonament small
20 godzin / miesiąc
85 zł/h (netto)
Przykładowe zestawienie usług i wsparcia graficznego:
2 bannery produktowe lub inne
2 newslettery
2 kreacje na Social Media
bierząca możliwość kontroli ilości wykorzystanych godzin w abonamencie
realizacja zleceń do 5 dni roboczych od przesłania zlecenia
gwarancja stawki godzinowej po przekroczeniu abonamentu
Abonament medium
40 godzin / miesiąc
75 zł/h (netto)
Przykładowe zestawienie usług i wsparcia graficznego:
5 bannerów produktowych lub innych
strategia akcji mailingowej
3 kreacje na Social Media
3 bannery do artykułów
8 kreacji na Social Media
możliwość realizacji dodatkowych materiałów marketingowych w ramach niewykorzystanych godzin
bierząca możliwość kontroli ilości wykorzystanych godzin w abonamencie
realizacja zleceń do 3 dni roboczych od przesłania zlecenia
gwarancja stawki godzinowej po przekroczeniu abonamentu
najczęściej wybierana opcja
Abonament large
80 godzin / miesiąc
65 zł/h (netto)
Przykładowe zestawienie usług i wsparcia graficznego:
5 bannerów produktowych lub innych
strategia akcji mailingowej
4 newslettery
5 bannerów do artykułów
10 kreacji na Social Media
bierzące wsparcie graficzne niezbędne klientowi w prowadzeniu strony np. infografiki, ikony.
bierząca możliwość kontroli ilości wykorzystanych godzin w abonamencie
realizacja zleceń do 2 dni roboczych od przesłania zlecenia
dyspozycyjność telefoniczna i mailowa w czasie pracy klienta
gwarancja stawki godzinowej po przekroczeniu abonamentu
Podane abonamenty są przykładowe. Każdy z Was ma swoją unikalną historię i indywidualne potrzeby, dlatego zawsze otrzymasz spersonalizowaną wycenę, dostosowaną do Twoich indywidualnych oczekiwań.
Z VALOR studio zyskasz nie tylko produkt, ale również idealne rozwiązanie dla Ciebie!
Skorzystaj z usług VALOR studio już dziś i zobacz, jak grafika może przyczynić się do sukcesu Twojego biznesu!
Działajmy!
-
Krok 1: Brefing
• Zrozumienie celów
• Identyfikacja grupy docelowej i kluczowych informacji.
Krok 2: Projektowanie
• Opracowanie koncepcji newsletterów uwzględniając cel, identyfikację wizualną i estetykę.
• Stworzenie key visual z uwzględnieniem wymiarów i formatów reklamowych.
Krok 3: Zatwierdzenie
• Prezentacja projektu klientowi.
• Wprowadzenie ewentualnych poprawek i uzyskanie zatwierdzenia.
• Reformat bannerów do wymaganej ilości i wymiarów
wzmocnij wizualną
tożsamość swojej marki!
Teraz jest właściwy czas, aby nawiązać kontakt i omówić szczegóły Twojego projektu.
Konsultacja jest zupełnie bezpłatna.
Działajmy!